موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام این اولین باره

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download Music By Mohammad Alizadeh Called In Avalin Bareh

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام این اولین باره

 

احساسی که به تو دارم

یه حس فوق العادست

من عاشق کسی شدم

که خیلی صاف و سادست

احساسی که به تو دارم

به هیچکسی نداشتم

من اسم این حال دلو

عاشق شدن گذاشتم

این اولین باره دلم داره

میگه آره دوسِت داره

گرفتاره بگو آره

یه بیچاره دوسِت داره

با یه قلب تیکه پاره

این اولین باره دلم داره

میگه آره دوسِت داره

گرفتاره بگو آره

یه بیچاره دوسِت داره

با یه قلبه تیکه پاره

احساسی که به تو دارم

یه حس عاشقانست

این حس دوست داشتن تو

همیشه صادقانست

احساسی که به تو دارم

خیلی واسم عجیبه

چه نازنینی من دارم

ببین چقدر نجیبه

این اولین باره دلم داره

میگه آره دوسِت داره

گرفتاره بگو آره

یه بیچاره دوسِت داره

با یه قلبه تیکه پاره


برای دانلود  محمد علیزاده به نام این اولین باره اینجا کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی