موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و زیبای هوروش بند به نام  یاد تو می افتم از رسانه موزیک 364

Download New Song By Hoorosh Band Called Yade To Mioftam

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام یاد تو می افتم


♫♫♫♫♫♫

بارون که میزنه
یاد تو می افتم
داغونم این همه
یادته می گفتم

من ، تو
زیر بارون هر دو
هر دو تامون از هم سیریم
دور از هم می میریم

وای بستم من قلبی با حسرت
خسته م کرد و داغون
وای بستن پیمانِ منو
بازم با این بارون

چشمات شکست منو دیوونه
بسه واسم دلم دیگه داغونه

من و غصه ی عشق تو بسمه
شده عادتی واسه تو از غمه
من و دیر اومدم بگم اینهمه
من و عاشقی پای تو بسمه

وای بستم من قلبی با حسرت
خسته م کرد و داغون
وای بستن پیمانِ منو
بازم با این بارون

♫♫♫♫♫♫


برای دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام یاد تو می افتم کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی