موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

محمد علیزاده - شهر عشق

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام شهر عشق با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohammad Alizadeh←♥→Shahre Eshgh

دانلود آهنگ شهر عشق با صدای محمد علیزاده(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محمد علیزاده به نام شهر عشق♦♣♥♦


از کجا شروع کنم/
از کجا از چی بگم/

از کدوم روزای خوب/
از کدوم شبای غم/

پر کردی اشکو/
از ارس تا کارون/

واسمون ترسی نداشت/
ترکشو بمبارون/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

دیگه آرامش با خونه ی من قهر نیست/
زندگی به کاممون مثل دیروز سخت نیست/

توی دنیا امروز دل من غمگین نیست/
شهری آزاد تر از شهر خرمشهر نیست/

چشامونو دادیم برای دیدن عشق/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

عاشقی میکردیم واسه فهمیدن عشق/

شهر من تو اون شبا خواب راحتی نداشت/
سختی های روزگار مارو راحت نمیذاشت/

دیگه آرامش با خونه ی من قهر نیست/
زندگی به کاممون مثل دیروز سخت نیست/

توی دنیا امروز دل من غمگین نیست/
شهری آزاد تر از شهر خرمشهر نیست/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

ترانه : هادی زینتی - آهنگساز - امین قباد

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

برای دانلود آهنگ شهر عشق با صدای محمد علیزاده کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی