موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

محمد علیزاده - شهر باران

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام شهر باران با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohammad Alizadeh←♥→Shahre Baran

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام شهر باران (همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محمد علیزاده به نام شهر باران♦♣♥♦


پمنم مثل تو مات این قصه ام /
تو هم مثل من امشبو دعوتی/
درست توو همین ساعت و ثانیه/
سزاوار زیباترین رحمتی/
توو این حس و حال عجیب و غریب/
دو تا بال می خوای که روو شوونته/
تو از هر مسیری بری می رسی/
تو از هر دری بگذری خوونته/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

از این سفره ها معجزه دور نیست/
ببین دست دنیا توو دست منه/
دعا می کنم تا اجابت بشه/
دعا می کنم چون دلم روشنه/
من از عشق بارون به دریا زدم/
به بارونو به آسمون دعوتیم/
چه مهونی با شکوهی شده/
توو این لحظه هایی که هم صحبتیم

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام شهر باران کلیک کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی