موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و زیبای مرتضی سالاریان به نام نفس میکشمت از رسانه موزیک ۳۶۴

Download Music By Morteza Salarian Called Nafas Mikeshamet

دانلود آهنگ جدید مرتضی سالاریان به نام نفس میکشمت


♪♪♫♫♪

تو منو یاد خودم دادی تهش کشتی اون قلبو که پابند تو بودش همیشه

کی باورش میشد که از چشمات آخر افتادم اونکه دیدنت هم دلخوشی شه

من نفس میکشم از چی دست میکشی هی که غمات سهم منه دیوونه شد باز

من که زخمام از توئه اره اشکام از توئه اما میخوام باشی تا با تو کنم پرواز

من نفس میکشم از چی دست میکشی هی که غمات سهم منه دیوونه شد باز

من که زخمام از توئه اره اشکام از توئه اما میخوام باشی تا با تو کنم پرواز

باز هوای تو زد به سرم منه دیوانه هنوز ازت بی خبرم

هی پی تو دویدم که فقط غم چشمان تو را به جانم بخرم

من نفس میکشم از چی دست میکشی هی که غمات سهم منه دیوونه شد باز

من که زخمام از توئه اره اشکام از توئه اما میخوام باشی تا با تو کنم پرواز

من نفس میکشم از چی دست میکشی هی که غمات سهم منه دیوونه شد باز

من که زخمام از توئه اره اشکام از توئه اما میخوام باشی تا با تو کنم پرواز

 

♪♪♫♫♪



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی