موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و زیبا و شنیدنی منصور به نام فقط بخاطر تو از رسانه موزیک 364

Download New Song By Mansour Called Faghat Bekhatere To

دانلود آهنگ فقط بخاطر تو از منصور

دلم کسی رو نمیخواد

فقط به خاطر تو

غرور من رفته به باد

فقط به خاطر تو

یه روز میام به جستجو

فقط به خاطر تو

عشقو میذارم پیش روت

فقط به خاطر تو

دنیا رو عاشق میکنم

فقط به خاطر تو

غرق شقایق میکنم

فقط به خاطر تو

من شهر عشقو میگذرم

تو رو تا قصه میبرم

دل رو به جاده میسپرم

ستاره ها رو میشمرم

فقط به خاطر تو

برای عشقت جون میدم

معنی دیوونگی رو به آدما نشون میدم

یه روز میام به جستجو

فقط به خاطر تو

عشقو میذارم پیش روت

فقط به خاطر تو

دنیا رو عاشق میکنم

فقط به خاطر تو

غرق شقایق میکنم

فقط به خاطر تو

تا آخر دنیا میرم

به دیدن خدا میرم

میرم به جنگ سرنوشت

برات میسازم یه بهشت

غریب و بی نشون میشم

هر چی بخوای همون میشم

میام و پیدات میکنم

یه عمر تماشات میکنم

یه روز میام به جستجو

فقط به خاطر تو

عشقو میذارم پیش روت

فقط به خاطر تو

دلم کسی رو نمیخواد

فقط به خاطر تو

منصور فقط بخاطر تو

غرور من رفته به باد

فقط به خاطر تو

یه روز میام به جستجو

فقط به خاطر تو

عشقو میذارم پیش روت

فقط به خاطر تو

دلم کسی رو نمیخواد

فقط به خاطر تو

غرور من رفته به باد

فقط به خاطر تو

غریب و بی نشون میشم

هر چی بخوای همون میشم

میام و پیدات میکنم

یه عمر تماشات میکنم

فقط به خاطر تو

برای عشقت جون میدم

معنی دیوونگی رو

به آدما نشون میدم

یه روز میام به جستجو

فقط به خاطر تو

عشقو میذارم پیش روت

فقط به خاطر تو

دلم کسیو نمیخواد

فقط به خاطر تو

غرور من رفته به باد

فقط به خاطر تو

دلم کسی رو نمیخواد

فقط به خاطر تو

غرور من رفته به باد

فقط به خاطر تو

یه روز میام به جستجو

فقط به خاطر تو

عشقو میذارم پیش روت

فقط به خاطر تو

دنیا رو عاشق میکنم

فقط به خاطر تو

غرق شقایق میکنم

فقط به خاطر تو

من شهر عشقو میگذرم

تو رو تا قصه میبرم

دل رو به جاده میسپرم

ستاره ها رو میشمرم

فقط به خاطر تو

برای عشقت جون میدم

معنی دیوونگی رو به آدما نشون میدم

یه روز میام به جستجو

فقط به خاطر تو

عشقو میذارم پیش روت

فقط به خاطر تو

دنیا رو عاشق میکنم

فقط به خاطر تو

غرق شقایق میکنم

فقط به خاطر تو

تا آخر دنیا میرم

به دیدن خدا میرم

میرم به جنگ سرنوشت

برات میسازم یه بهشت

غریب و بی نشون میشم

هر چی بخوای همون میشم

میام و پیدات میکنم

یه عمر تماشات میکنم

یه روز میام به جستجو

فقط به خاطر تو

عشقو میذارم پیش روت

فقط به خاطر تو

دلم کسی رو نمیخواد

فقط به خاطر تو

منصور فقط بخاطر تو

غرور من رفته به باد

فقط به خاطر تو

یه روز میام به جستجو

فقط به خاطر تو

عشقو میذارم پیش روت

فقط به خاطر تو

دلم کسی رو نمیخواد

فقط به خاطر تو

غرور من رفته به باد

فقط به خاطر تو

غریب و بی نشون میشم

هر چی بخوای همون میشم

میام و پیدات میکنم

یه عمر تماشات میکنم

فقط به خاطر تو

برای عشقت جون میدم

معنی دیوونگی رو

به آدما نشون میدم

یه روز میام به جستجو

فقط به خاطر تو

عشقو میذارم پیش روت

فقط به خاطر تو

دلم کسیو نمیخواد

فقط به خاطر تو

غرور من رفته به باد

فقط به خاطر تو

 

برای دانلود آهنگ فقط بخاطر تو از منصور کلیک کنید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی