موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام شیک (ریمیکس) از رسانه موزیک 364

Download New Song By Macan Band Called Shik (DJ Ardy Remix)

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام شیک (ریمیکس)

 

 

♫♫♫

متن آهنگ شیک ماکان باند

جون چه شیک به هم زده فکر تو این آرامشو آخ چه شیکه واسه موندنت پیشم آماده شو
دل من رفته برات نگیر ازم آمارشو جون بخند بخند که طعمش همیشه باهامه چون
جونمی آره جونمی مگه نمیدونی چیه که من تنهام مگه نمیدونی که میره از دستام
این گرما میشم تنها بری میمیرمو
جونمی آره جونمی مگه نمیدونی چیه که من تنهام مگه نمیدونی که میره از دستام
این گرما میشم تنها بری میمیرمو
جون دلم تو بخند جون دلم جاتو گریه میکنم من تو چشماتو ببند جون دلم
خوبه برام میگی تو از عشق و عاشقی کاشکی بخوای تو دلش پیش دلت باشه یکی
جونمی آره جونمی مگه نمیدونی چیه که من تنهام مگه نمیدونی که میره از دستام
این گرما میشم تنها بری میمیرمو
جونمی آره جونمی مگه نمیدونی چیه که من تنهام مگه نمیدونی که میره از دستام
این گرما میشم تنها بری میمیرمو

♫♫♫

♫♫♫


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی