موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهیاد به نام نرو نه با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Download Old Music By Shahyad Called Naro Na

دانلود آهنگ جدید شهیاد به نام نرو نه (همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ شهیاد به نام نرو نه ♠♣♥♦


جز تو دیگه همه رفتند تو نرو، من دارم واسه تو بازی میدم همه رو
معلومه تو حرفهام خیلی تنهام تو نرو، یه حرفهایی هست که مونده رو دلم
خیلی میترسم نمی شه نگم، نمیذارم از پیشم بری تو واسم برگ آخری
نرو نه دیگه نرو نه نرو نرو نه، تو این حال بد منو ول نکن
یه کاری بکن بمونی نرو، دوست ندارم این حال بدو
حس عشق و ترس رفتنو، نرو نه آخه نرو نه نرو نرو نه

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

من فقط با تو میبینم خودم رو، نمی تونم مثل تو ببندم چشامو
چشمتو میبندی داری میخندی به منو
یه حرفهایی هست که مونده رو دلم خیلی میترسم نمی شه نگم
نمیذارم از پیشم بری تو واسم برگ آخری نرو نه دیگه نرو نه نرو نرو نه
تو این حال بد منو ول نکن یه کاری بکن بمونی نرو
دوست ندارم این حال بدو حس عشقو ترس رفتنو
نرو نه آخه نرو نه نرو نرو نه

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی