موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

میثم ابراهیمی - عروسک

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام عروسک با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Meysam Ebrahimi←♥→ Aroosak

دانلود آهنگ جدید عروسک با صدای میثم ابراهیمی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام عروسک♦♣♥♦


دست و دلم میلرزه نبینمت یه لحظه لبات اگه بخنده به گریه هام می ارزه/
شب شد و گیج و خستم در خونتون نشستم سوگولی نگاه کن من به ساز تو برقصم/
نگو دیره نه نگو دیره دل من آروم نیمیگره آخه بگو توی دل من کی میتونه جتو بگیره/
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه/
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

آهای عروسک جون واسه منه سرگردون ناز نکن شب من و توئه خوبه حال دوتامون/
آهای عروسک جون واسه منه سرگردون ناز نکن شب من و توئه خوبه حال دوتامون/
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه/
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 برای دانلود آهنگ جدید عروسک با صدای میثم ابراهیمی کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی