موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

رضا صادقی- اولین بارون

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام اولین بارون با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Reza Sadeghi ←♥→ Avalin Baroon

دانلود آهنگ رضا صادقی اولین بارون(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ رضا صادقی به نام اولین بارون♦♣♥♦


اولین بارون پاییزو من از گریه لبریزو یه عشق/ خاطره انگیزو تو زیر چتر/
دو تا چشم مه آلودو دلی که عاشقت بودو یه آسمون کبودو تو مست عطر/
چرا هر شب هوا ابره چشات به من نمی تابه چرا خورشید پشت کوه یه عمره غرق تو خوابه/
چرا شبای بارونی برای گریه جون میده چرا حس میکنم این ابر چشای تورو/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

چرا حس میکنم باید شبو زنده نگه دارم فقط چشمامو میبندم نه میخوابم نه بیدارم/
چرا هر شب هوا ابره چشات به من نمی تابه چرا خورشید پشت کوه یه عمره غرق تو خوابه/
چرا شبای بارونی برای گریه جون میده چرا حس میکنم این ابر چشای تورو پوشیده/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

برای دانلود آهنگ رضا صادقی اولین بارون کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی