موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

محسن یگانه- تنهایی

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام تنهایی با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Tanhaei

 دانلود آهنگ محسن یگانه تنهایی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام تنهایی♦♣♥♦


همون لحظه همون لحظه همون موقع با اون احوال خیلی بد/

درست وقتی که میرفتی دلم شور تو رو میزد/

از اون شب به خودم هر شب چقدر لعنت فرستادم/

چه کاری بود که من کردم تو رو سوزوندم از ریشه/

این آتیش همون روزه که دامن گیر من میشه/

رفتی که تنها بمونم با خودم هیزم آتیش تنهایی شدم/

باعث اون همه تنهایی منم عاقبت باید که تنها میشدم/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

توی این خونه ی متروک دلم جون میده و میمیره/

شباشم بی ستارست و غروباشم نفس گیره/

به تو بد کردم و الان ببین عاقبتم اینه/

که تنهام دل تنگم دیگه ساکت نمیشینه/

به تو بد کردم اون روزا که عشقت رو نفهمیدم/

که هر کاری باهات کردم دارم تاوانشو میدم/

/رفتی که تنها بمونم با خودم هیزم آتیش تنهایی شدم /

باعث اون همه تنهایی منم عاقبت باید که تنها میشدم/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی