موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

محسن یگانه- دیوار

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام دیوار با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Divar

 دانلود آهنگ محسن یگانه دیوار(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام دیوار♦♣♥♦


ما بی تفاوت زندگی کردیم این زندگی کردن خودش جنگه/
ما کوه بودیم روبروی هم خاطرمون از هم یه مشت سنگه/
از اون همه احساس بین ما حسی به جز عادت نمی مونه/
ما داغ بودیمو نفهمیدیم چیزی از این حالت نمی مونه/
تو این اتاق تنگ و دلگیرم تا باقی عمرم یه جور سر شه/
من از خودم فاصله میگیرم دیوار هی نزدیکتر میشه /
میخندمو دردامو میشمارم تلخه ولی شاید دلم واشه/
وقتی برای غصه هام جا نیست دیوارو هل میدم غمام جا شه/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

از بس که احوالم پریشونه دیوار با من همزبون میشه/
اما سر هر چیز بی مورد با هم دوباره حرفمون میشه/
وقتی یه آدم پای احساسش هرچیزیو که داره میبازه /
تنهایی از اون آدم عاشق یه کوه بی احساس میسازه/
ما کوه بودیم روبروی هم خاطرمون از هم یه مشت سنگه/
ما بی تفاوت زندگی کردیم این زندگی کردن خودش جنگه/
تو این اتاق تنگ و دلگیرم تا باقی عمرم یه جور سر شه/
من از خودم فاصله میگیرم دیوار هی نزدیکتر میشه/
میخندمو دردامو میشمارم تلخه ولی شاید دلم واشه/
وقتی برای غصه هام جا نیست دیوارو هل میدم غمام جا شه/
دانلود آهنگ محسن یگانه چقدر دیر/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥


برای دانلود آهنگ محسن یگانه دیوار کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی