موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

محمد علیزاده - همین که هست

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام همین که هست با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohammad Alizadeh←♥→Hamine Ke Hast

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام همین که هست(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محمد علیزاده به نام همین که هست♦♣♥♦


عاشقتم من یجور خاص اونجوری که تو دلت می خواست/

کار دادی دستم که همه میگن شدم بی هوش و حواس/

من تو رو دوس دارم تو دلم هر روز دارمت/

ثانیه ای می شمرمت همینه همینی که هست/

عاشقی بیماریه از حالا گریه و زاریه دل دیگه دل تکراریه/

همینه همینی که هست/

عاشقتم من مگه چیه هر چی از امروز تو بگیه/

گوش بده انگار دل ما دو تا صداشونم یکیه/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

من تو رو دوس دارم تو دلم هر روز دارمت/

ثانیه ای می شمرمت همینه همینی که هست/

عاشقی بیماریه از حالا گریه و زاریه دل دیگه دل تکراریه/

همینه همینی که هست/

حال دلم عجیبه واسم حالم عجیب غریبه واسم/

این حس جدید یکاری کرده که یبار دیگه گرفت نفسم/

من تو رو دوس دارم تو دلم هر روز دارمت/

ثانیه ای می شمرمت همینه همینی که هست/

عاشقی بیماریه از حالا گریه و زاریه دل دیگه دل تکراریه/

همینه همینی که هست/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام همین که هست کلیک کنید

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی