موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

محسن یگانه - بمون

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام بمون با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Bemoon

دانلود آهنگ محسن یگانه بمون(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام بمون♦♣♥♦


کاش که تو رو سرنوشت ازم نگیره/

میترسه دلم بعد رفتنت بمیره/

اگه خاطره هام یادم میارن تو رو/

لااقل از تو خاطره هام نرو/

کی مثل من واسه تو/

قلبه شکستش میزنه/

آخه کی واسه تو مثل منه/

بمون دل من فقط به بودنت خوشه/

منو فکر رفتن تو می کشه/

لحظه هام تباهه بی تو/

زندگیم سیاهه بی تو نمیتونم/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

بمون دل من فقط به بودنت خوشه/

منو فکر رفتن تو می کشه/

لحظه هام تباهه بی تو/

زندگیم سیاهه بی تو نمیتونم/

متن آهنگ بمون محسن یگانه/

کاش که تو رو سرنوشت ازم نگیره/

می ترسه دلم بعد رفتنت بمیره/

اگه خاطره هام یادم میارن تو رو/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

لااقل از تو خاطره هام نرو/

کی مثل من واسه تو/

قلب شکستش میزنه/

آخه کی واسه تو مثل منه/

بمون دل من فقط به بودنت خوشه/

منو فکر رفتن تو می کشه/

لحظه هام تباهه بی تو/

زندگیم سیاهه بی تو نمیتونم/

بمون دل من فقط به بودنت خوشه/

منو فکر رفتن تو می کشه/

لحظه هام تباهه بی تو/

زندگیم سیاهه بی تو نمیتونم/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

دانلود آهنگ محسن یگانه بمون کلیک کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی