موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

محسن یگانه - سکوت

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام سکوت با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Sokoot

دانلود آهنگ محسن یگانه سکوت(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام سکوت♦♣♥♦


روزای سخت نبودن با تو/
خلا امید و تجربه کردم/
داغ دلم که بی تو تازه میشد/
هم نفسم شد سایه ی سردم /
تو رو میدیدم از اون ور ابرا/
که میخوای سرسری ازمن رد شی/
آسمونو بی تو خط خطی کردم/
چجوری میتونی اینقده بد شی/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

سکوت قلبتو بشکن و برگرد/
نذار این فاصله بیشتر از این شه/
نمیخوام مثل گذشته که رفتی/
دوباره آخر قصه همین شه/
روزای سخت نبودن با تو/
دور نبودن تو خط کشیدم/
تازه میفهمم اشتباهم این بود/
چهره عشقمو غلط کشیدم /

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

عشق تو دار و ندار دلم بود/
اومدی دارو ندارمو بردی/
بیا سکوتتو بشکن و برگرد/
که هنوزم تو دل من نمردی/

سکوت قلبتو بشکن و برگرد/
نذار این فاصله بیشتر از این شه/
نمیخوام مثل گذشته که رفتی/
دوباره آخر قصه همین شه/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی