موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

محسن یگانه - قرصای خواب آور

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام قرصای خواب آور با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Ghorsaye Khab Avar

دانلود آهنگ محسن یگانه قرصای خواب آور(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام قرصای خواب آور♦♣♥♦


چشام بستست نمیخوابم…/

چشام بستست ، ولی فکرم ی عمره که نخوابیده…/

مرورت میکنم هر بار ، بهم حس جنون میده/

نفس میکشم و اشکام نشون میدن ، چقدر خستم…/

نمیدونی چرا زنده‌م ، نمیدونم چرا هستم/

نمیدونم چرا هستم/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

نمیخوام با ی دلشوره که افتاده توی جونم/

تو رو از اتفاقی که نیفتاده بترسونم/

صبوری می کنم هر بار ، ی حسی تو دلم میگه/

دلت آروم گرفت آخر… ولی پیش یکی دیگه…/

از امروز هر شبم گریست ، با ی حس عذاب آور…/

شب و روزام یکی میشن ، با این قرصای خواب آور…/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

دانلود آهنگ محسن یگانه قرصای خواب آور کلیک کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی