موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

محمد علیزاده - میشه نگام کنی

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohammad Alizadeh←♥→Mishe Negam Koni

 دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی♦♣♥♦


چشم بر ندار ازم می پاشه زندگیم/
هر کس به جز تو رو انکار می کنم/
من عاشق توام اقرار می کنم/
اقرار می کنم به یاد تو هنوز/
هم سخته خواب شب هم خنده های روز/
از تو حواسم و هی پرت می کنم/
با قلب بی کسم هی شرط می کنم/

برگشتن دیر و دل بستن های زود/
باور نمی کنی دست خودم نبود دست خودم نبود/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

دست خودم نبود ، دست خودم نبود/
میشه نگام کنی راحت شه زندگیم/
چشم بر ندار ازم می پاشه زندگیم/
هر کس به جز تو رو انکار می کنم/
من عاشق توام اقرار می کنم/
اقرار می کنم به یاد تو هنوز//
هم سخته خواب شب هم خنده های روز/
از تو حواسم و هی پرت می کنم/
با قلب بی کسم هی شرط می کنم/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی کلیک کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی