موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

محسن ابراهیم زاده - گل پونه

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام گل پونه با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Ebrahimzadeh←♥→ Gole Poone

 دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام گل پونه(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام گل پونه♦♣♥♦


گل پونه خودش میدونه اگه بره دنیام یه زندونه واسه همه بی قراریام میدونه دوا و درمونه/
دل پونه گیره آخه بونه گیره بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره/
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش/
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

دل تورو میخواد کوتاه نمیاد حتی اگه بشه یه دیوونه تا هستی خوبه حال گل پونه/
همین علاقه خوب و عالیه که بینمونه .../
دل پونه گیره آخه بونه گیره بگو اصلا نشسته تا بهش بشم خیره/
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش/
اگه به من باشه ستاره های آسمونو براش میکنم فرش زیر پاهاش که عوض بشه حال و هواش/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام گل پونه کلیک کنید

 

نظرات (۱)

اگه فایلهایی تو کامیوترت داری که قابلیت فروش داره میتونی از طریق این لینک https://farafile.ir/?ref=9710 عضو سایت بشی و به راحتی اونها رو بفروشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی