موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

محمد علیزاده - برادر

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام برادر با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohammad Alizadeh←♥→ Baradar

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام برادر(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محمد علیزاده به نام خستم♦♣♥♦


بدون تو چیا کشیدم من خوشی ولی خوشی ندیدم من.

تو اول مسیر خوشبختی ، ته دنیا رسیدم من.

بدون من سرت چقدر گرمه که حال این روزامو می فهمه.

قبول دارم گناه نکردی تو کار دنیای بی رحمه کار دنیای بی رحمه.

زمونه عمر ما رو می گیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره.

بخاطر تو هرکاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم.

صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه صدام کن دیگه خسته م از عشقای نصفه نیمه.

نگام کن به جوون چشات دیگه جوون ندارم که بگم.

نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

مگه ریشه از زردی ساقه هاش خسته میشه.

به جوون چشات دیگه جوون ندارم که بگم.

زمونه عمر ما رو می گیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره.

بخاطر تو هرکاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم.

صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه صدام کن دیگه خسته م از عشقای نصفه نیمه.

نگام کن به جوون چشات دیگه جوون ندارم که بگم.

نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه.

مگه ریشه از زردی ساقه هاش خسته میشه.

به جوون چشات دیگه جوون ندارم که بگم.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥


 دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام برادر کلیک کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی