موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

محمد علیزاده -تصمیمتو بگیر

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام تصمیمتو بگیر با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohammad Alizadeh←♥→Tasmimeto Begir

 دانلود آهنگ محمد علیزاده تصمیمتو بگیر(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محمد علیزاده به نام تصمیمتو بگیر♦♣♥♦


تصمیمتو بگیر ، من عاشقت شدم تصمیم تو چیه.

تو سرتری ولی عاشق اگر بشی بازی مساویه.

تصمیمتو بگیر تا آخر مسیر همراه من بمون.

از هیچی نترس من پای عشقمون هستم تا پای جون.

روی من حساب کن منو انتخاب کن.

غیر من رابطه هاتو با همه خراب کن.

با همه بهم بزن ، دستتو بده به من.

من حریصم واسه بیشتر به تو نزدیک شدن.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

دلم پر از غمه تو اینو از چشام احساس میکنی.

تو با همین چشات این موقعیتو حساس میکنی.

روی من حساب کن منو انتخاب کن.

غیر من رابطه هاتو با همه خراب کن.

با همه بهم بزن ، دستتو بده به من.

من حریصم واسه بیشتر به تو نزدیک شدن.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥


 دانلود آهنگ محمد علیزاده تصمیمتو بگیر کلیک کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی