موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

محمد علیزاده -چهل درجه

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام چهل درجه با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohammad Alizadeh←♥→Chehel Darajeh

 دانلود آهنگ محمد علیزاده چهل درجه(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محمد علیزاده به نام چهل درجه♦♣♥♦


زندگی واسه تو بهتر شد من خوب بودم همه چی بدتر شد/

از دست تو وای از دست تو/

رفتی که میکنی تنهایی بعد تو دیگه چه دنیایی/

گفتم نرو گفتم نرو/

دلخورم خودمو میخورم تو چرا نمیری از سرم/

احساست میچرخه دور و برم/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

حس تو تپش قلبمه غم خوبه ولی نه اینهمه/

اینقدر دوری که هستی خیلی کمه/

سرکارم بی قرارم اینقدر سردی چهل درجه تب دارم/

دنیام شده عشقت فکر کردی میتونی بری من دیگه میزارم/

بگو حست چیه با من کی کم میزاره تو رابطمون تو یا من/

بسه نگو میرم سادس مگه رفتن و از همه چی دل کندن/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

دستات چرا از دست من دوره دیدی چقد اینجوری ناجوره/

تنهام چون عشقم مغروره/

سرکارم بی قرارم اینقدر سردی چهل درجه تب دارم/

دنیام شده عشقت فکر کردی میتونی بری من دیگه میزارم/

بگو حست چیه با من کی کم میزاره تو رابطمون تو یا من/

بسه نگو میرم سادس مگه رفتن و از همه چی دل کندن/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 دانلود آهنگ محمد علیزاده چهل درجه کلیک کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی