موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

رضا صادقی -خرابم نکن

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام خرابم نکن با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Reza Sadeghi ←♥→ kharabam nakon

 دانلود آهنگ رضا صادقی خرابم نکن(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ رضا صادقی به نام خرابم نکن♠♣♥♦


خرابم نکن عذابم نده چرا این همه سرد چی شده
یه حرفی بزن نگاه کن به من دارم خسته میشم جوابم بده
نذار کم بشن نخواه گم بشم یا حرف و حدیثای مردم بشم
با احساس موندن به من جون بده نجاتم از این حال ویرون بده
با احساس موندن به من جون بده نجاتم از این حال ویرون بده
نذار دق کنم خسته شم بشکنم ببین چشممو عاشق این منم
نگو دیره و دوره نگو بی منی داری با سکوتت منو میشکنی
چیکار کردم اینجوری دل سنگ شدی
تو رویای عشقم چه بی رنگ شدی
چی شد بی من از لحظه ها رد شدی
چی شد خوب من این همه بد شدی
نذار آرزوهام هدر شه همین

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

منم دل دارم میشکنه پس ببین
نذار پای دوست داشتنا خم بشه
نذارحسمون بیش از این کم بشه
از اون صبرما مونده یک تار مو
بجز حرف رفتن یک چیزی بگو
به چشمام نگاه کن پر از خواهشه
همه خواهشم از تو آرامشه
همه خواهشم از تو آرامشه
نذار دق کنم خسته شم بشکنم ببین چشممو عاشق این منم
نگو دیره و دوره نگو بی منی داری با سکوتت منو میشکنی
چیکار کردم اینجوری دل سنگ شدی
تو رویای عشقم چه بی رنگ شدی
چی شد بی من از لحظه ها رد شدی
چی شد خوب من این همه بد شدی

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

دانلود آهنگ رضا صادقی خرابم نکن کلیک کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی