موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

رضا صادقی -خوب و بد

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام خوب و بد با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Reza Sadeghi ←♥→ Khoob o Bad

دانلود آهنگ رضا صادقی خوب و بد(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ رضا صادقی به نام خوب و بد♦♣♥♦


دارم از دستای عشقت یه جواریی رها میشم
اگه شاه بازیه عشقه تو دیگه مات و من کیشم
دارم میرم که از نو شمگلم نگو گه بی رحمی
می خوام حرف بزنم رو راست تو این حرفارو می فهمی
واسه این که خیلی چیزا بمونه باید نباشه
گاهی ماهی واسه موندن باید از اب جدا شه.
گاهی هم باید بمیری تا که یه زندگی نو شه
بهتره گلی نباشه تا باغ گلا درو شه
دارم از دستای عشقت یه جواریی رها میشم.
اگه شاه بازیه عشقه تو دیگه مات و من کیشم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

گ
دارم میرم که از نو شمگلم نگو که بی رحمی
می خوام حرف بزنم رو راست تو این حرفارو می فهمی
میدونم سخت جون میدم باور کن اینو فهمیدم.
ولی خسته شدم بس که دلم رنجید و خندیدم
تو خوب و من بده عالماز این حس تو خوشحالم
تو این حال و هوای عشق به جون توبده حالم.
واسه این که خیلی چیزا بمونه باید نباشه
گاهی ماهی واسه موندن باید از اب جدا شه.
گاهی هم باید بمیری تا که یه زندگی نوشه
بهتره گلی نباشه تا باغ گلا درو شه.
تو خوب و من بده عالماز این حس تو خوشحالم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

دانلود آهنگ رضا صادقی خوب و بد کلیک کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی