موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

رضا صادقی -دلیل بودن

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام دلیل بودن با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Reza Sadeghi ←♥→ Dalile Bodan

دانلود آهنگ رضا صادقی دلیل بودن(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ رضا صادقی به نام دلیل بودن♦♣♥♦


دلیل بودنم اینه که بودن با تو شیرینه
چشام درگیر چشماته چشات ما رو نمیبینه
ببین حال دلم خوش نیست یک چیزی بی تو کم دارم
نه میتونم بگم باشی نه از تو چشم بردارم
همیشه تا تو یک لحظت که قدرش رو نمیدونم
نمیتونم بگم حتی دچار وهم و هذیونم
که با تو زیر یک سقفم نمیفهمم چجوری بت بفهمونم
که دوست دارم ای رویای بی رحمم
میخوای باور کنی یا نه میخوام باور کنم هستی
یه جورایی تو رویای همین که دل به من بستی
میخوام این مهر دیوونه بمونه روی پیشونیم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

بزار باور کنه دنیا من و تو تو یه زندونیم
دیگه خسته تر از اونم بگم تنهام و میتونم
نه عشقم من کم آوردم سر از پامو نمیدونم
میخوام که فکر کنی بچم بهانه گیرم و لجباز
تو این پایان بی رویا خیالت باشه یک آواز
همیشه تا تو یک لحظت که قدرش رو نمیدونم
نمیتونم بگم حتی دچار وهم و هذیونم
که با تو زیر یک سقفم نمیفهمم چجوری بهت بفهمونم
که دوست دارم ای رویای بی رحمم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

رضا صادقی -دلیل بودن

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام دلیل بودن با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Reza Sadeghi ←♥→ Dalile Bodan

دانلود آهنگ رضا صادقی دلیل بودن(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ رضا صادقی به نام دلیل بودن♦♣♥♦


دلیل بودنم اینه که بودن با تو شیرینه
چشام درگیر چشماته چشات ما رو نمیبینه
ببین حال دلم خوش نیست یک چیزی بی تو کم دارم
نه میتونم بگم باشی نه از تو چشم بردارم
همیشه تا تو یک لحظت که قدرش رو نمیدونم
نمیتونم بگم حتی دچار وهم و هذیونم
که با تو زیر یک سقفم نمیفهمم چجوری بت بفهمونم
که دوست دارم ای رویای بی رحمم
میخوای باور کنی یا نه میخوام باور کنم هستی
یه جورایی تو رویای همین که دل به من بستی
میخوام این مهر دیوونه بمونه روی پیشونیم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

بزار باور کنه دنیا من و تو تو یه زندونیم
دیگه خسته تر از اونم بگم تنهام و میتونم
نه عشقم من کم آوردم سر از پامو نمیدونم
میخوام که فکر کنی بچم بهانه گیرم و لجباز
تو این پایان بی رویا خیالت باشه یک آواز
همیشه تا تو یک لحظت که قدرش رو نمیدونم
نمیتونم بگم حتی دچار وهم و هذیونم
که با تو زیر یک سقفم نمیفهمم چجوری بهت بفهمونم
که دوست دارم ای رویای بی رحمم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

 

رضا صادقی -دلیل بودن

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام دلیل بودن با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Reza Sadeghi ←♥→ Dalile Bodan

دانلود آهنگ رضا صادقی دلیل بودن(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ رضا صادقی به نام دلیل بودن♦♣♥♦


دلیل بودنم اینه که بودن با تو شیرینه
چشام درگیر چشماته چشات ما رو نمیبینه
ببین حال دلم خوش نیست یک چیزی بی تو کم دارم
نه میتونم بگم باشی نه از تو چشم بردارم
همیشه تا تو یک لحظت که قدرش رو نمیدونم
نمیتونم بگم حتی دچار وهم و هذیونم
که با تو زیر یک سقفم نمیفهمم چجوری بت بفهمونم
که دوست دارم ای رویای بی رحمم
میخوای باور کنی یا نه میخوام باور کنم هستی
یه جورایی تو رویای همین که دل به من بستی
میخوام این مهر دیوونه بمونه روی پیشونیم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

بزار باور کنه دنیا من و تو تو یه زندونیم
دیگه خسته تر از اونم بگم تنهام و میتونم
نه عشقم من کم آوردم سر از پامو نمیدونم
میخوام که فکر کنی بچم بهانه گیرم و لجباز
تو این پایان بی رویا خیالت باشه یک آواز
همیشه تا تو یک لحظت که قدرش رو نمیدونم
نمیتونم بگم حتی دچار وهم و هذیونم
که با تو زیر یک سقفم نمیفهمم چجوری بهت بفهمونم
که دوست دارم ای رویای بی رحمم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

 دانلود آهنگ رضا صادقی دلیل بودن کلیک کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی