موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

رضا صادقی -مدیون

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام مدیون با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Reza Sadeghi←♥→ Madyoun

 دانلود آهنگ رضا صادقی مدیون(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ رضا صادقی به نام مدیون♦♣♥♦


شاید وقتش رسیده تو بری از خاطرم از احساسم بگذرم

قبول کنم چی شده اصرارم به تو بیخوده
باید نیارم به روم که چی بود آرزوم یه بغض توی گلوم

هنوز شروع نکرده همه چی شده تموم
از اول میدونستم که من نمیتونستم.

به دست بیارم دل تورو جونم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

تصمیمتو پذیرفتم ولی حسمو بهت

گفتم تا به دلم مدیون نمونم
از اول میدونستم که من نمیتونستم

به دست بیارم دل تورو جونم
تصمیمتو پذیرفتم ولی حسمو بهت

گفتم تا به دلم مدیون نمونم

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

دانلود آهنگ رضا صادقی مدیون کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی