موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

میثاق راد -شال قرمز

دانلود آهنگ جدید میثاق راد به نام شال قرمز با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Misagh Raad←♥→ Shale Ghermez

دانلود آهنگ جدید میثاق راد به نام شال قرمز(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ میثاق راد به نام شال قرمز♦♣♥♦


نم بارون من و تو صدای موج دریا مگه داریم نگه داریم
آخه بگردم به دور سرت ای دلبر زیبا وای چه حالی مگه داریم.
مگه داریم مث تو عاشق و حساس بهترین جای جهان. الان همینجاست.
من و تو ساحل این دریا کنارو ناز یارو دل بی قرارو
یار بر و رو دار من عشق منی یار من عاشق دلت شده دل عاشق و دلدار من
آخه عاشقی کارته آخرشه این رابطه مث دلته دل من آخه دلم همکارته
یار بر و رو دار من عشق منی یار من عاشق دلت شده دل عاشق و دلدار من
آخه عاشقی کارته آخرشه این رابطه مث دلته دل من آخه دلم همکارته

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

دیدمت از راه دور آرام میزدی قدم با نگاهت از سرم رفت کل روزای بدم.
موی مشکی شال قرمز وای چه کارا میکند بوی عطرت در هوا میگفت که من آمدم
مگه داریم مث تو عاشق و حساس بهترین جای جهان الان همینجاست
من و تو ساحل این دریا کنارو ناز یارو دل بی قرارو.
یار بر و رو دار من عشق منی یار من عاشق دلت شده دل عاشق و دلدار من
آخه عاشقی کارته آخرشه این رابطه مث دلته دل من آخه دلم همکارته
یار بر و رو دار من عشق منی یار من عاشق دلت شده دل عاشق و دلدار من.
آخه عاشقی کارته آخرشه این رابطه مث دلته دل من آخه دلم همکارته

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 دانلود آهنگ جدید میثاق راد به نام شال قرمز کلیک کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی